تازہ ترین

February 21, 2024

مستغفر گربز خوارج وہ لوگ ہیں جو مسلمانوں کے قتل کو حقیقی کافروں سے زیادہ اہم سمجھتے ہیں اور اپنی سرزمین کے علاوہ پوری دنیا کو "دارالکفر” سمجھتے ہیں، آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے ان کے بارے میں فرمایا تھا کہ ان کے ساتھ نرم برتاؤ نہ کرو، انہیں دیکھتے ہی مار ڈالو، ان کے ساتھ عام کافروں جیسا سلوک نہ کرو بلکہ ان کی قوم عاد کی طرح قلع قمع کردو! خوارج تاریخ اسلام کا پہلا گمراہ اور بدعتی گروہ ہے جس کی فکر کا وجود رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے دور میں ظاہر ہوا۔ ان […] The post خوارج؛ ان کے اہداف و مقاصد first appeared on المرصاد - اردو.

February 20, 2024

1. شیر علی (صابر کوچی) ولد گل خان ولد نوروز خان بالاصل صوبہ لوگر کے ضلع ازرہ کے گاؤں گماران سے تعلق رکھنے والا جبکہ بالفعل صوبہ ننگرہار کے ضلع بٹی کوٹ کے گاؤں فارم چار مخروبہ کا رہائشی تھا۔ آپ نے ایک دیندار، جہاد پسند اور مجاہد گھرانے میں ۲۴ صفر ۱۴۱۰ ہجری بمطابق ۲۴ ستمبر ۱۹۸۹ء میں کوزہ پشتونخواہ میں اس فانی نیا میں آنکھ کھولی ابتدائی دینی تعلیم اپنی گاؤں کی مسجد کے امام سے حاصل کی اور سکول میں نویں جماعت تک جدید تعلیم بھی حاصل کی۔ عموما آپ کا اٹھنا بیٹھنا علماء کے ساتھ ہوتا […] The post شہید شیر علی (صابر کوچی) تقبلہ اللہ first appeared on المرصاد - اردو.

February 20, 2024

ناصر سعید   آج، ایک بار پھر، میڈیا نے اپنی توجہ داعش کی طرف مبذول کرائی اور اسماء محمد الکوبیسی، جو داعش کے رہنما ابوبکر البغدادی کی اہلیہ ہیں، ان کے داعش اور اپنے شوہر البغدادی سے متعلق بیانات نشر کرتی ہیں۔  مسز الکبیسی اپنے انٹرویو کے ایک حصے میں کہتی ہیں:  اس کا شوہر عورتوں کا عاشق تھا! اس کی دس بیویاں تھیں اور بہت سی ایزیدی لڑکیوں کو اپنا غلام بنا کر ان سے خدمت لیتا تھا، وہ مزید کہتی ہے کہ مجھے حیرت تب ہوئی جب بغدادی نے مجھے اطلاع دیئے بغیر خلافت کا خطبہ پڑھا، مجھے معلوم […] The post داعشی خلافت کی اندرونی داستان| دوسری قسط first appeared on المرصاد - اردو.

February 19, 2024

حامداً او مصلیاً اما بعد: جمہوری سلطنت میں کسی شخص کو عوام حکمران کے طور پر منتخب کرتے ہیں، جسے سربراہ مملکت (صدر یا وزیر اعظم) کہا جاتا ہے۔ اس سربراہ مملکت کے قبضے میں وہ تمام اختیارات نہیں دیے جاتے جو ایک سلطان کے لیے ضروری ہوتے ہیں، بعض معمولی کاموں تک کے لیے یہ سربراہ مجبور ہوتا ہے کہ اپنی خواہش اور ارادے کے خلاف کام کرے۔ اقتدار کا اساسی مرکز معلوم نہیں ہوتا، طاقت تقسیم ہوتی ہے، عوام کا کسی نہ کسی طرح حکومت میں حصہ ہوتا ہے، کوئی براہ راست حکومت میں شامل ہوتا ہے تو […] The post جمہوریت عقل کے آئینے میں first appeared on المرصاد - اردو.

February 19, 2024

اکیسواں اعتراض اگر یہ مان بھی لیا جائے کہ جہاد کے لیے حکومت اور مرکز شرط نہیں تو ایک امیر کی موجودگی تو پھر بھی لازم ہے اور موجودہ دور میں مجاہدین کے مختلف گروہوں کے اپنے اپنے سربراہ ہیں، ایک امیر کی چھتری تلے نہیں، اس لیے جہاد جائز نہیں۔ پہلا جواب یہ اعتراض انتہائی بیہودہ اور بے بنیاد ہے۔ اس سوال کی بنیاد نہ قرآن ہے نہ حدیث۔ نہ فقہ ہے نہ تاریخ۔ بلکہ یہ سوال اسلامی علوم، اسلامی سیاست و ثقافت سے لاعلمی ظاہر کرتا ہے۔ جب ہندوستان میں انگریزوں کو مار پڑی اور ان کے پاس […] The post اسلام میں فلسفۂ جہاد | چوبیسویں قسط first appeared on المرصاد - اردو.

February 19, 2024

ہر چیز وقت گزرنے کے ساتھ اپنی حقیقت خود ظاہر کر دیتی ہے۔ داعشی کاذب خلافت نے بھی کچھ سال لوگوں کو اس دھوکے میں رکھا کہ گویا وہ پوری دنیا میں اسلامی حکومت چاہتے ہیں، اس نعرے کے تحت سینکڑوں لوگوں کو شہید کیا اور اتنی ہی تعداد میں بیوہ، یتیم، معذور اور اپاہج کر دیے۔ لیکن ہم نے انہیں خوارج کہا اور ان کے خلاف افغانستان میں جہاد کا فتویٰ دیا۔ آغاز میں لوگوں نے یہ سوچا کہ اس فتویٰ سے مسلمانوں کی قوت تقسیم ہو جائے گی لیکن بعد میں لوگوں کو ادراک ہوا کہ داعش واقعی […] The post داعشی خلافت کی اندرونی داستان first appeared on المرصاد - اردو.

February 18, 2024

بیسواں اعتراض جہاد کے لیے حکومت اور مرکز دونوں شرائط ہیں کیونکہ نبی کریم ﷺ پر اس وقت تک جہاد فرض نہیں ہوا تھا جب تک انہوں نے حکومت اور مرکزیت قائم نہیں کر لی۔ پہلا جواب جہاد کی دو اقسام ہیں: اول: اقدامی جہاد دوم: دفاعی جہاد اقدامی جہاد یہ تب کیا جاتا ہے جب مسلمانوں کے پاس شوکت اور غلبہ موجود ہو، کفار کی جانب پیش قدمی کر سکتے ہوں اور ان پر حملہ کر سکتے ہوں۔ ایسے وقت میں جہاد کا حکم فرض کفایہ کا ہے۔ اس میں بیٹا والدین کی اجازت کے بغیر جہاد میں حصہ […] The post اسلام میں فلسفۂ جہاد | تئیسویں قسط first appeared on المرصاد - اردو.

عالمی خبریں

نومبر 13, 2023 8:29 pm

نومبر 13, 2023 8:29 pm

اگست 12, 2023 10:18 pm

نومبر 13, 2023 8:29 pm

نومبر 13, 2023 8:29 pm

نومبر 13, 2023 8:28 pm